menu

Bereik gericht de 45+ doelgroep met relevante content

Blogposts, video, social media, events, online onderzoek en specifieke aanbiedingen. Werk met ons samen binnen de nieuwe NED7 community en een groeiend netwerk van relevante blogs, websites en on- en offline mediapartners om de boodschap over te brengen bij een écht geïnteresseerd en betrokken publiek.

Hoe doen wij dat?

Wat NED7 doet in 3 punten

Meer dan 6.5 miljoen 50-plussers

Ons land telt meer dan 6.5 miljoen 50-plussers. Mensen die heel actief zijn online en die op de hoogte zijn van de laatste technologische ontwikkelingen. Om een voorbeeld te geven: 65% van de mensen tussen de 65 en 75 jaar zijn dagelijks meerdere malen per dag online actief!

Relevante omgeving, gerichte doelgroep

Bij NED7 hebben wij ervaring met het bereiken van de meest actieve en geïnteresseerde doelgroep online. Via NED7.nl, video, social media, social advertising en nieuwsbrieven. Maar ook via een groeiend netwerk van blogs, websites en mediapartners. Wij hebben een relevante omgeving gecreëerd waar we heel gericht de doelgroep bereiken.

Waarom onze aanpak werkt

Volgens het CBS zijn 50 plussers online voornamelijk opzoek naar informatie, lezen zij e-mails én bekijken zij content over gezondheid. Ook reageren bezoekers steeds minder op display advertisement. Steeds meer online gebruikers installeren adblockers en zien daardoor geen display advertisement meer (bron: Marketingfacts). En zeg nou eerlijk, klikt u op Youtube niet ook het liefste na 5 seconden die commercial weg als die mogelijkheid er is?

Bij NED7 maken en verspreiden wij daarom liever de informatieve (branded) content waar mensen nu juist naartoe doorklikken. Dan komt de boodschap ten minste wel terecht bij het publiek waarvoor het bedoeld is.

Maandelijkse resultaten NED7
Advertorial voorbeeld met Marja Middeldorp

Branded content in blogpost

Een expert of een blogger uit ons netwerk maakt informatieve content waarin het merk en de producten van de partner op relevante en natuurlijke wijze zijn verwerkt. In de advertorial kan video content worden gebruikt om de boodschap nog aantrekkelijker, effectiever en makkelijker deelbaar te maken. De content wordt gericht via social media en social advertising verspreid, binnen vooraf nauwkeurig bepaalde interesse gebieden.

Branded video content

Volgens comScore is 64% van de kijkers online bereidt een aankoop te doen naar aanleiding van een video. Daarom is video een heel belangrijk onderdeel van onze NED7 community. Video is de ideale drager om een boodschap snel en to the point over te brengen. En wij weten niet alleen dat het werkt, wij hebben ook ruim 20 jaar ervaring met het bedenken en produceren van succesvolle (online) video formats.

Marja's Zomertips facebook posts

Hoge sociale betrokkenheid

Bij NED7 hebben wij een snel groeiende social media community met een extreem hoge sociale betrokkenheid. Wij weten hoe de doelgroep zich op social media gedraagt en hoe ze moeten worden benaderd. Met behulp van social advertising promoten wij de content en vergroten wij interactie. Zo zorgen we niet alleen voor meer traffic, maar vooral voor écht relevante bezoekers. Met een slimme inzet van het budget behalen wij resultaten waar andere kanalen veel langer over doen.

Zakelijk contact

Wil je meer weten over de verschillende mogelijkheden binnen de snel groeiende NED7 community online én offline? Of wil je een keer vrijblijvend met ons praten over wat wij voor jouw bedrijf of organisatie kunnen doen?

 

Vul dit formulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact op met je